مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-20پزشكي

کلایی: انتقال لشکر 77 به سرانجام نمی رسد


شهردار مشهد درباره مسئله انتقال پادگان لشکر77 مشهد گفت: با توجه به گره هایی که از سال ها قبل وجود دارد، این کار به سرانجام نمی رسد و پیش بینی می کنم که تاسال های آینده هم حل نشود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا کلایی در گفت وگوی اینستاگرامی اظهار کرد: ستاد کرونای شهرداری مشهد که با مسئولیت دکتر نایینی است از همان ابتدا موضوع تزریق واکسن کرونا را شفاف سازی کرد، بیشتر مسئولیت تزریق واکسن با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است و ما فقط افراد را معرفی می کنیم و خدا را شکر اتفاقی که در شهرهای جنوبی کشور در رابطه با تزریق واکسن کرونا افتاد در شهرداری مشهد نیفتاد.

شهردار مشهد بیان کرد: در رابطه با موضوع کمربند جنوبی باید موضوع را از چند جهت نگاه کرد، ضرورت های ترافیکی و زیست محیطی از جمله مسائل جدی این پروژه است و در این بین ما باید تصمیم بهینه را اتخاذ کنیم.

وی افزود: این پروژه ای بود که از زمان مهندس پژمان مطرح شده بود، در سال 96 اعتراضات در رابطه با مسائل کمربند جنوبی زیاد شد و باعث شد دادگستری و دادستانی به موضوع ورود کنند تا به اعتراضات سمن ها رسیدگی کند که منجر به توقف پروژه شد.

کلایی عنوان کرد: آن چیزی که من با آن مواجه شدم یک پروژه نیمه کاره بود که از طرفی دغدغه های زیست محیطی اجازه نمی داد ادامه پیدا کند و از طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلایی: انتقال لشکر 77 به سرانجام نمی رسد

کلایی: انتقال لشکر 77 به سرانجام نمی رسد