مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-20فرهنگي

پلاتو نمایش و نگارخانه میناب بزودی آماده بهره برداری می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در دیدار با معاونت استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت:پلاتو نمایش و نگارخانه شهرستان میناب بزودی آماده بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مجدانه و مشفقانه ی فرماندار ویژه میناب در محقق شدن این پروژه افزود:بدون تردید دیدگاه فرهنگی مدیران در اولویت بخشی به مسایل فرهنگی شهرها از جمله تامین زیرساخت ها و تکریم و شانیت بخشیدن به جایگاه هنرمندان موثر است.

وی بیان کرد: حرکتی خاص در جزیره هرمز و تبدیل یک مکان مستعمل به پلاتو و نگارخانه با همکاری جامعه هنرمندان، مسئولان و حمایت های ویژه استاندار هرمزگان با کمترین هزینه صورت گرفت و در گام دوم این حرکت در میناب اجرایی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: شهرستان میناب با توجه به پیشینه، استعدادها و ظرفیت های بی نظیر فرهنگی هنری از لحاظ های زیر ساخت های فرهنگی جزء محروم ترین شهرهای استان است و این اقدام می تواند گامی مهم در راستای این محرومیت زدایی فرهنگی و هنری باشد.

در ادامه مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از بکارگیری کلیه امکانات و ظرفیت های  میناب برای آماده سازی هرچه زودتر پلاتو نمایش و نگارخانه این شهرستان و تحقق آرزوی دیرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاتو نمایش و نگارخانه میناب بزودی آماده بهره برداری می شود

پلاتو نمایش و نگارخانه میناب بزودی آماده بهره برداری می شود