موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-20اقتصادي

228 بنای غیرمجاز در کاربری های مغایر در سنندج تخریب شد/جلوگیری از احداث 723 بنای غیرمجاز


مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و با حکم مراجع قضایی سال گذشته 228 بنای غیرمجاز در کاربری های مغایر و غیرمجاز در سنندج تخریب شد.

- عبدالله صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به آمار تخریب و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سال 99، اظهار کرد: احداث بنای مسکونی و تجاری در کاربری های غیرمجاز موجب به خطر افتادن جان و مال شهروندان، از بین رفتن زیبایی بصری و نقض قوانین و ضوابط شهرسازی می شود.

وی گفت: شهرداری در راستای رسالت کاری خود با تغییر کاربری های غیرمجاز در انواع بناهای مسکونی و تجاری، ساخت و ساز و تصرف اراضی و احداث طبقات خارج از نقشه در ساخت و سازها جلوگیری و برابر قانون با متخلفان برخورد نماید.

وی از تخریب 228 بنای غیرمجاز طی سال گذشته در سنندج خبر داد و گفت: این بناها در کاربری های غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز آن ها شده بود که با حکم مراجع قضایی و رای کمیسیون ماده صد به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر تخریب شد.

جلوگیری از احداث 723 بنای غیرمجاز در سنندج وی اضافه کرد: در همین راستا  سال گذشته از احداث 723 بنای غیرمجاز جلوگیری به عمل آمده و 75 مورد برداشت مصالح نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

228 بنای غیرمجاز در کاربری های مغایر در سنندج تخریب شد/جلوگیری از احداث 723 بنای غیرمجاز

228 بنای غیرمجاز در کاربری های مغایر در سنندج تخریب شد/جلوگیری از احداث 723 بنای غیرمجاز