مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-19سياسي

شورای نگهبان جلوی بسیاری از دست اندازی و تخلفات را گرفته است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: شورای نگهبان توجهی به شخص منتخب ندارد و تنها رای ملت ایران تصمیم گیرنده است و از درون صندوق ها هر اسمی که  خارج شود اعلام خواهد شد و همین امر باعث وجود سلامت انتخابات شده است و دلگرمی و اعتماد مردم به نظام را بالا برده است.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: شورای نگهبان توجهی به شخص منتخب ندارد و تنها رای ملت ایران تصمیم گیرنده است و از درون صندوق ها هر اسمی که  خارج شود اعلام خواهد شد و همین امر باعث وجود سلامت انتخابات شده است و دلگرمی و اعتماد مردم به نظام را بالا برده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده شب گذشته(30 فروردین ماه) در دیدار با اعضای شورای نگهبان استان هرمزگان، افزود: مردم با حضور حداکثری خود شخصی را انتخاب کنند که نزدیک ترین تفکر را به انقلاب اسلامی دارد و با برنامه های خود وضعیت معیشت و اقتصادی جامعه را ساماندهی کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: شورای نگهبان از جایگاه و مسؤلیت بالایی برخوردار است و تمام قوانین و مقررات از جهت انطباق با شرع از فیلتر این شورا عبور خواهد کرد و مردم با خیالی آسوده قوانین را اجرا خواهند کرد، از زمان مشروطه انطباق قوانین با شرع آغاز شد اما با مشکلات زیادی رو به رو بود و پس از مدتی انقلاب مشروطه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان جلوی بسیاری از دست اندازی و تخلفات را گرفته است

شورای نگهبان جلوی بسیاری از دست اندازی و تخلفات را گرفته است