مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 02:402021-04-19ورزشي

حضور ووشوکاران قم در لیگ مجازی و رقابت های جوانان ایران


ووشوکاران استان قم با انجام تمرینات و برنامه های آماده سازی متنوع آماده اعزام به پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی جوانان ایران می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دو سال قبل بود که نتیجه حضور موفق در رقابت های قهرمانی ووشو جوانان ایران برای استان قم یک دستاورد بزرگ رقم زد، علی کریمی جوان مستعد و آینده دار این رشته عضو تیم ملی ایران شد و به پیکارهای قهرمانی آسیا رفت و با شایستگی طلای آسیا را بر گردن آویخت تا مایه افتخار قمی ها و ایرانی ها شود.

بعد از لغو تمامی رویدادهای داخلی سال 1399 به دلیل شیوع ویروس کرونا، زمان برگزاری رقابت های ووشو قهرمانی سال 1400 جوانان ایران در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد و ووشوکاران قم با وجود اینکه محدودیت های کرونایی مانع فعالیت اماکن ورزشی است اما به شکل اختصاصی تمرینات خود را پیگیری می کنند.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون ووشو، مسابقات ووشو قهرمانی جوانان کشور در دو بخش دختران و پسران تیر ماه امسال در هر دو قسمت تالو و ساندا برگزار می شود و ثبت نام تیم های شرکت کننده در مسابقات بخش آقایان اول تا چهاردهم تیر انجام می شود و ووشوکاران روزهای 16 و 17 همین ماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

همچنین ثبت نام مسابقات ووشو بانوان از 12 تا 19 تیر ماه انجام می پذیرد و رقابت دختران ووشوکاران برای کسب رتبه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ووشوکاران قم در لیگ مجازی و رقابت های جوانان ایران

حضور ووشوکاران قم در لیگ مجازی و رقابت های جوانان ایران