مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 01:502021-04-19ورزشي

ثبت یک نمره منفی در کارنامه فوتبال فارس/بلاتکلیفی تا دقیقه 90


تیم فجرشهید سپاسی شیراز جدال بسیار حساس خانگی مقابل صدرنشین لیگ یک را با شکست پشت سر گذاشت، اما تلخ تر از این شکست برای فوتبال دوستان شیرازی، - ایسنا/فارس تیم فجرشهید سپاسی شیراز جدال بسیار حساس خانگی مقابل صدرنشین لیگ یک را با شکست پشت سر گذاشت، اما تلخ تر از این شکست برای فوتبال دوستان شیرازی، وضعیت تاسف بار ورزشگاه های این شهر بود که هیچ یک شرایط لازم برای برگزاری مسابقه ای در این سطح را نداشتند.

از ساعت 20 شامگاه روز دوشنبه 30 فروردین ماه، قرار بود دو تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز و مس کرمان در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور به مصاف هم بروند.

طبق تصمیم قطعی سازمان لیگ در هفته گذشته، قرار شد این مسابقه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شود، چرا که ورزشگاه شهید دستغیب علاوه بر مشکلات عدیده همیشگی، از نور مناسب نیز برای برگزاری مسابقات برخوردار نبود.

اما با توجه به در دست تعمیر بودن چمن ورزشگاه پارس و اصرار اداره ورزش و جوانان استان به برگزار نشدن مسابقه روی این زمین، تصمیم بر این شد تا وضعیت نور ورزشگاه شهید دستغیب به میزان مورد نیاز، بهبود یابد.

از یک روز قبل از مسابقه، عملیات نصب پروژکتورهای این ورزشگاه آغاز شد که تا روز مسابقه هم ادامه یافت، اما باز هم این ورزشگاه مورد تایید مسئولان سازمان لیگ قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت یک نمره منفی در کارنامه فوتبال فارس/بلاتکلیفی تا دقیقه 90

ثبت یک نمره منفی در کارنامه فوتبال فارس/بلاتکلیفی تا دقیقه 90