مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 14:402021-04-19سياسي

رونمایی از شهر مجازی برای فعالان فضای مجازی


معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشست خبری تبیین و تشریح برنامه ها و اهداف کمیته رمضان، از تشکیل شهر مجازی برای فعالین فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری مهر ، نشست خبری تبیین و تشریح برنامه ها و اهداف کمیته رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، صبح دوشنبه در محل سالن جلسات معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با عنوان فعالان رسانه های نوین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شیخ الاسلام معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از فعالیت های مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد.

وی با بیان اینکه بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دی ماه سال 1397 مبنی بر فعالیت در فضای مجازی، طی سه مرحله بررسی و ارزیابی در دفتر تبلیغات، تصمیم به ایجاد معاونت فضای هنر و رسانه در دفتر تبلیغات گرفته شد، بیان کرد: تشکیل معاونت فضای مجازی، رویکرد و تصمیمی جمعی بوده است و همچنان در تلاش هستیم تا نواقص جدی در فعالیت های مشابه را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه نهادهای زیادی در فضای مجازی ورود و نقص های بسیاری از نهادهایی که در این فضا وارد شده اند وجود دارد، تصریح کرد: متأسفانه برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از شهر مجازی برای فعالان فضای مجازی

رونمایی از شهر مجازی برای فعالان فضای مجازی