مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-19اقتصادي

واحد های مسکن ملی 2 ساله تمام می شوند/ مسکن‬ مهر پرند متوقف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز 30 فروردین در حاشیه بازدید از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید پرند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - وزیر راه و شهرسازی گفت: هر پروژه اقدام ملی مسکن باید در زمان مشخص شده مرحله آماده سازی آن انجام شود تا مردم بتوانند خانه هایشان را تحویل بگیرند و نباید از این زمان بندی تجاوز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز 30 فروردین در حاشیه بازدید از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید پرند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرند یکی از شهرهای جدید و با کیفیت است که توانسته است پاسخ خوب و روشنی به قشری از جامعه در کنار کلان شهر تهران بدهد.

حرکت پرند به سمت نیم میلیون نفری شدن وی گفت: اکنون این شهر به سمت یک شهر نیم میلیون نفری حرکت کرده است و ما برای این شهر دو موضوع مهم را در دستور کار قرار دادیم.

یکی از این مسائل، مربوط به راه های دسترسی و توسعه ظرفیت راه ها بود که هم قطار حومه ای برقرار شد و مسافر را جابه جا می کند و هم اتصال به مترو برقرار شد که با شهرداری تهران به تعامل رسیدیم و امیدواریم که بتوانیم با مشارکتی که آن ها انجام خواهند داد و نقشی که ایفا می کنند، سریع تر به اتمام برسند و دسترسی ریلی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد های مسکن ملی 2 ساله تمام می شوند/ مسکن‬ مهر پرند متوقف شد

واحد های مسکن ملی 2 ساله تمام می شوند/ مسکن‬ مهر پرند متوقف شد