مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-19سياسي

تیم مذاکره کننده در اسرع وقت مجلس و مردم را در جریان دقیق مذاکرات وین قرار دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران طی بیانیه ای به مذاکرات اخیر برجام در وین واکنش نشان داد و نکاتی را یادآور شد.

- جامعه اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران طی بیانیه ای به مذاکرات اخیر برجام در وین واکنش نشان داد و نکاتی را یادآور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، جامعه اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران طی بیانیه ای به مذاکرات اخیر برجام در وین واکنش نشان داد و نکاتی را یادآور شد.

متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیموَلَنْ تَرْضَیٰ عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَیٰ حَتَّیٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ (بقره/10) اخیراً سخن از طرح مذاکرات کمیسیون ویژه برجام در وین به گوش می رسد.

آقای عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس هیئت مذاکره کننده، از یک سو اظهار داشته است که طرفهای شرکت کننده در نشست کمیسیون مشترک برجام در حال دستیابی به یک تفاهم جدید هستند و از تدوین متون جدیدی در راستای پیشبرد جریان مذاکرات سخن گفته است که می تواند خواسته های ایران و طرف مقابل را تأمین کند.

از سوی دیگر نیز رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان می دارد که مسئولین هیئت مذاکره کننده، این کمیسیون را در جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مذاکره کننده در اسرع وقت مجلس و مردم را در جریان دقیق مذاکرات وین قرار دهد

تیم مذاکره کننده در اسرع وقت مجلس و مردم را در جریان دقیق مذاکرات وین قرار دهد