مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-19ورزشي

شرافت فوتبال را لکه دار کردند/ شکایت شهرداری چی ها به فدراسیون


مربی تیم شهرداری همدان با بیان اینکه شرافت فوتبال را لکه دار کردند گفت: باتوجه به ناداوری که برابر مس کرمان دیدیم، قطعاً شکایت خود را به فدراسیون فوتبال رسما اعلام خواهیم کرد.

- منوچهر بیگم جانی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به مشکلات داوری دیدار تیم شهرداری و مس نوین کرمان اظهار کرد: به راحتی هر چه تمام تر حق مسلم تیم ما را نادیده گرفتند و سر تیم شهرداری را بریدند.

وی ادامه داد: شرایط تیم ما در این بازی بسیار روبه جلو بود و قطعاً با تفکراتی که از قبل داشتیم می‎توانستیم در نیمه دوم جبران کرده و گل‎های بیشتر بزنیم.

مربی تیم شهرداری همدان بیان کرد: دو بازیکن تأثیرگذار تیم ما را به دلایلی عجیب از زمین بازی اخراج کردند تا عملاً تیم را وارد چالش کنند و نگذارند که ما پیروز میدان شویم.

وی گفت: با توجه به اخراج بازیکنان ما و 9 نفره شدن تیم، طی 35 دقیقه تیم برتر زمین بودیم و با حملات متعدد خود تیم کرمانی را آزار دادیم اما داوری نگذاشت به حق خود برسیم.

بیگم جانی تصریح کرد: در این 35 دقیقه یک گل سالم زدیم که مشخص نشد چرا داور فوتبال و قداست داوری را لکه دار کردند.

وی خاطرنشان کرد: این ناعدالتی‎ها و ناداوری ها از تصمیم و اراده تیم شهرداری جلوگیری نخواهد کرد و ما با قدرت لیگ را ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرافت فوتبال را لکه دار کردند/ شکایت شهرداری چی ها به فدراسیون

شرافت فوتبال را لکه دار کردند/ شکایت شهرداری چی ها به فدراسیون