مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-19بين الملل

بلومبرگ: نشانه های نرمش در وین پدیدار شده است


یک شبکه خبری در گزارشی درباره روند جاری در مذاکرات ایران و 1+4 برای احیای برجام تصریح کرد که تحولات و اظهارات مذاکره کنندگان حاکی از بهبود اوضاع و نرمش در وین است.

- یک شبکه خبری در گزارشی درباره روند جاری در مذاکرات ایران و 1+4 برای احیای برجام تصریح کرد که تحولات و اظهارات مذاکره کنندگان حاکی از بهبود اوضاع و نرمش در وین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه خبری بلومبرگ، ایالات متحده و ایران به نقطه پایان دادن به اختلافات شان بر سر توافق هسته ای نزدیک تر شده اند، توافقی که دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده آن را کنار گذاشته بود.

واشنگتن گفت وگوها را سازنده توصیف کرده و جمهوری اسلامی ایران نیز نشان داده، آمادگی دارد در خصوص جزییات مربوط به چگونگی احیای توافق صحبت کند.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی ایالات متحده روز یکشنبه به فاکس نیوز گفت: مذاکرات در وین سازنده بوده است، به این معنا که تلاش واقعی در آنجا انجام شده و قدرت های جهانی بر بازگرداندن توافق بر اساس پایبندی در برابر پایبندی متمرکز شده اند.

اظهارات وی پس از آن بیان شد که عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده اصلی ایران، با بیان اینکه فهم جدیدی در مذاکرات در حال شکل گیری است و ایران کار بر روی متن پیش نویس کامل برای مذاکره کنندگان را آغاز می کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: نشانه های نرمش در وین پدیدار شده است

بلومبرگ: نشانه های نرمش در وین پدیدار شده است