مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-19اجتماعي

تمهیدات شدید بهداشتی در حرم امام رضا (ع)/ الگویی برای مبارزه با کرونا+عکس


شیوع موج جدید کرونا و همزمانی آن با ماه رمضان سبب محدودیت بیشتر در اجرای برنامه های مذهبی ماه رمضان شده و نهاد های مختلف از جمله آستان قدس رضوی تمهیدات شدیدی برای رعایت دستور العمل ها و به منظور سلامت زائران اجرا می کند.

- خبرگزاری فارس- گروه حج و زیارت و وقف: شیوع موج جدید نورانی در دستور کار قرار گرفت که از جمله آن می توان به توزیع بیش از میلیون ها عدد ماسک و مواد ضدعفونی کننده اشاره کرد.

اما این تمهیدات با شیوع موج جدید شدت و دقت بیشتری پیدا کرده که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

توزیع ماسک و کیسه نایلون یک بار مصرف بدون محدودیت توزیع ماسک، محلول ضد عفونی دست و کیسه نایلون یک بار مصرف اولین اقدام در مبارزه با این بیماری منحوس است و این استان اقدامات دیگیری هم در این راستا در نظر گرفته است که در این راستا می توان به ضد عفونی سه بار در روز صحن ها و معابری که زائران در آنجا تردد دارند اشاره کرد.

ضد عفونی مرتب اماکن و صحن های حرم روزانه چند نوبت این کار با تهیه دستگاه ها و ماشین آلات مختلف انجام می شود و در کنار آن دیگر اماکن آستان هم خوبی اجرا شوند.

لغو نماز های جماعت و جمع آوری و ضدعفونی روزانه فرش ها لغو نماز های جماعت اتفاقی است که بنا به مصوبه ستاد کرونا در حرم امام رضا (ع) هم مانند دیگر اماکن مذهبی کشور اجرا شد اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات شدید بهداشتی در حرم امام رضا (ع)/ الگویی برای مبارزه با کرونا+عکس

تمهیدات شدید بهداشتی در حرم امام رضا (ع)/ الگویی برای مبارزه با کرونا+عکس