مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-19سياسي

پرهیز از رفتارهای احساسی تنها چاره کرونایی امروز زنجانی ها


در شرایط کرونایی امروز تنها یک صدا بودن مردم و مسئولان استانی برای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و پرهیز از هرگونه رفتار احساسی راه چاره است.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: در شرایط کرونایی امروز تنها یک صدا بودن مردم و مسئولان استانی برای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و پرهیز از هرگونه رفتار احساسی راه چاره است.

فتح الله حقیقی صبح امروز (30 فروردین ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن گلایه از زنجانی هایی که همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، اظهار کرد: اکنون استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت فردی و نیز پرهیز از شرکت در دورهمی ها و مراسم تجمعی با یکدیگر تاثیرگذار بوده و هیچ کدام به تنهایی تاثیرگذار نیست.

وی با بیان اینکه ارتش زنجان از اسفندماه 98 تاکنون در عرصه مقابله با کرونا حضور داشته است، افزود: اکنون میزان مراجعه افراد به مراکز 16 ساعته استان زنجان 10 برابر شده و بالطبع میزان مثبت شدن تست های کرونا نیز افزایش پیدا کرده است، بنابراین رعایت پروتکل های بهداشتی در استان باید به بالای 90 درصد برسد.

این مسئول با تاکید بر لزوم همراهی مسئولان استانی در خصوص اجرا و رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و نیز پره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از رفتارهای احساسی تنها چاره کرونایی امروز زنجانی ها

پرهیز از رفتارهای احساسی تنها چاره کرونایی امروز زنجانی ها