مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-19ورزشي

50 روز از حضور عزیزی خادم گذشت/ تداوم وضعیت دوشغله بودن رییس فدراسیون فوتبال؟+عکس


با گذشت 50 روز از انتخاب عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال، هنوز در شرکتی دیگر فعالیت رسمی دارد و عملا دو شغله محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز 10 اسفندماه سال گذشته بود که شهاب عزیزی خادم با رای مجمع فدراسیون فوتبال به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

بعد از این انتخاب، وی عنوان کرد که برنامه های گسترده ای برای فدراسیون دارد و دقایقی بعد از نشستن بر مسند ریاست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خودمان را ملزم و مکلف می دانیم به ایران برگر دانیم.

تیم ملی اولویت ما است و قطعا همه دوستان کمک خواهند کرد.

رییس جدید فدراسیون در همان ابتدا با اظهارات خود مدعی شد قصد دارد تمام توان خود را برای فدراسیون بگذارد و البته در لا به لای صحبت های خود تاکید کرد صعود تیم ملی به جام جهانی در اولیت های فدراسیون خواهد بود اما با گذشت 50 روز از حضور عزیزی خادم به عنوان رییس جدید، هنوز در مورد شغل دیگر خود شفاف سازی نکرده است.

عزیزی خادم قبل از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون، رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیر کبیر بوده و اکنون هم نام وی با همان سمت در سایت این شرکت درج شده است.

نکته اینجاست که وی به عنوان عضو موظف این شرکت، مشغول به فعالیت است اما عضو موظف هیات مدیره چه معنی دارد؟ عضو موظف هیات مدیره، فردی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 روز از حضور عزیزی خادم گذشت/ تداوم وضعیت دوشغله بودن رییس فدراسیون فوتبال؟+عکس

50 روز از حضور عزیزی خادم گذشت/ تداوم وضعیت دوشغله بودن رییس فدراسیون فوتبال؟+عکس