مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-19پزشكي

پذیرش بیش از 13 هزار نسخه دارویی در فروردین ماه 1400 در داروخانه مرکزی هلال احمر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ ارائه خدمات شایسته دارویی به بیماران و مراجعین از اولویت های این سازمان بوده و داروخانه مرکزی هلال احمر به دلیل تأمین و توزیع دارو های خاص و حیاتی از .

- خدمات دارویی با حداکثر توان از سوی داروخانه مرکزی هلال احمر ارائه می شود به طوری که بیش از 13 هزار نسخه دارویی در فروردین ماه 1400 در داروخانه مرکزی هلال احمر پذیرش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ ارائه خدمات شایسته دارویی به بیماران و مراجعین از اولویت های این سازمان بوده و داروخانه مرکزی هلال احمر به دلیل تأمین و توزیع دارو های خاص و حیاتی از اهمیت ویژه ای در نظام توزیع دارویی کشور برخوردار است و بیشترین سهمیه دارو به داروخانه های هلال احمر اختصاص دارد.

در این راستا نیرو های شاغل در داروخانه مرکزی هلال احمر به صورت تمام وقت و در ایام تعطیل نوروز 1400 نیز بدون تعطیلی به خدمت رسانی، تأمین و توزیع دارو های مورد نیاز آنان پرداختند و بیش از 13 هزار مراجعه کننده از خدمات دارویی بهره مند شدند.

داروخانه مرکزی هلال احمر به منظور دسترسی هرچه بهتر بیماران به دارو های مورد نیاز و خاص، تمهیدات لازم را انجام داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیش از 13 هزار نسخه دارویی در فروردین ماه 1400 در داروخانه مرکزی هلال احمر

پذیرش بیش از 13 هزار نسخه دارویی در فروردین ماه 1400 در داروخانه مرکزی هلال احمر