مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 01:552021-04-18بين الملل

بازداشت سه مقام دیگر عربستان به اتهام فساد مالی


مقام های عربستان یکشنبه شب اعلام کردند که یک افسر بلندپایه و دو مسؤول بازنشسته گارد ملی این کشور را در چارچوب آنچه مبارزه با فساد خوانده شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان (واس) یک مقام مسؤول در سازمان کنترل و مبارزه با فساد عربستان افزود: با همکاری وزارت گارد ملی، یک سرلشکر بازنشسته و دو کارمند دیگر این نهاد به خاطر دریافت مبالغ نقدی از شرکتهای داخلی و خارجی را بازداشت شده اند.

این مقام که خواست نامش محفوظ بماند، افزود: این سرلشکر حدود 20 میلیون و 500 هزار ریال سعودی را از یک شرکت اتریشی دریافت کرده که بخشی از آن پول نقد بوده است.

به گفته این مقام عربستانی، بخش دیگری از پولی که این سرلشکر دریافت کرده است، از طریق خرید ملک و املاک به نام خودش و بخشی از آن را برای تاجرانی حوال کرده تا به کمک یکدیگر در جایی سرمایه گذاری شود و پس از آن وی بتواند آن را بازپس گیرد.

براساس این گزارش، فرد دوم بازداشت شده نیز 30 میلیون و 153 هزار ریال سعودی را به صورت نقدی اما در چند نوبت و شخص سوم نیز 147 میلیون و 400 هزار ریال را دریافت کرده است.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان پیشتر با دفاع از موج بازداشت مسؤولان کنونی و پیشین این کشور و آنچه مبارزه با فساد خوانده بود، مدعی شد که وی تلاش می کند با این کار، اقتصاد کشورش را اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سه مقام دیگر عربستان به اتهام فساد مالی

بازداشت سه مقام دیگر عربستان به اتهام فساد مالی