مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 21:102021-04-18سياسي

کتابی در مورد حقایق نماز از امام خمینی (س)


نگارش و تألیف کتاب «آداب الصلوه» توسط امام خمینی در روز دوشنبه دوم ربیع الثانی 1361 ق مطابق با 30/1/1321 ش به پایان رسیده است.

حضرت امام در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی این کتاب ارزشمند خود را طی دو مکتوب جداگانه به فرزند عزیزش مرحوم حاج سید احمد خمینی .

- نگارش و تألیف کتاب آداب الصلوه توسط امام خمینی در روز دوشنبه دوم ربیع الثانی 1361 ق مطابق با 30/1/1321 ش به پایان رسیده است.

حضرت امام در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی این کتاب ارزشمند خود را طی دو مکتوب جداگانه به فرزند عزیزش مرحوم حاج سید احمد خمینی و نیز عروسش خانم دکتر فاطمه طباطبایی هدیه کرده است.

پایگاه خبری جماران: نماز نماد ارتباط با خداوند متعال و مهمترین و مناسبترین وسیله تقرب او به حق تعالی است.

از احکام این عبادت ویژه، در علم فقه سخن گفته میشود، اما بررسی و بیان اسرار و آداب باطنی آن در دانش عرفان انجام میگیرد، از این رو و در طول تاریخ بیش از هزار ساله علوم اسلامی در پهنه گسترده سرزمین های اسلامی، عالمان مسلمان و معلمان ربانی از نماز در هر دو ساحت فقه و عرفان سخن گفته اند.

امام خمینی(رضوان الله علیه) درمیان کتابهای پر تعدادی که تألیف کرده است، دو کتاب سرالصلوه و آداب الصلوه ـ آداب نماز ـ را به این نردبان معراج انسانهای باتقوای طالب قرب حق تعالی اختصاص داده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی در مورد حقایق نماز از امام خمینی (س)

کتابی در مورد حقایق نماز از امام خمینی (س)