مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 20:052021-04-18اقتصادي

پرداخت 37 هزار تومان یارانه تولید به ازای هر متر مکعب آب


دولت برای هر متر مکعب آب، 37 هزار تومان یارانه تولید پرداخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، علی رسولیان معاون وزیر صمت عصر یکشنبه در جلسه رفع مشکلات تولیدکنندگان شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت اظهار کرد: در سال 1399 تقاضا برای صنعت بسیار خوب بود و در این حوزه عملکرد خوبی با 83 درصد رشد داشتیم.

وی گفت: در سال گذشته 1557 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشته است که این بازگشت، اشتغالزایی بسیار خوبی ایجاد کرده است، هرچقدر واحد تولیدی به چرخه تولید بازگردد اشتغالزایی نیز افزایش می یابد.

معاون وزیر صمت بیان کرد: بسته حمایتی در نظر گرفته شده و به زودی در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد، استفاده از پتانسیل های نیروی خورشیدی به زودی در شهرک های صنعتی راه اندازی می شود.

رسولیان با بیان اینکه با مشارکت بخش خصوصی و  برون سپاری می توانیم مشکلات را رفع کنیم، تصریح کرد: با برنامه ریزی هایی که انجام شده به دنبال رفع مشکل کم آبی شهرک های صنعتی هستیم، رشد و توسعه در شهرک های صنعتی به کمک بخش خصوصی میسر می شود و شروع به کار بخش خصوصی باعث می شود تا اشتغالزایی و تولید دوچندان شود.

وی گفت: مطالبه گری واحدهای صنعتی در بخش خصوصی مسؤولان را به حرکت وا می دارد تا مشکلات تولیدکنندگان را رفع کنند و چرخه تولید به نحو احسن به حرکت در آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 37 هزار تومان یارانه تولید به ازای هر متر مکعب آب

پرداخت 37 هزار تومان یارانه تولید به ازای هر متر مکعب آب