مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-18بين الملل

غنی: وقت آن رسیده حاکمیت ملی افغانستان کاملا اجرایی شود


ما برای حفاظت از خاک کشور آمادگی کامل داریم، وقت آن رسیده حاکمیت ملی افغانستان به صورت کامل اجرایی شود و افغانستان بی طرفی خود را ثابت کند.

- رییس جمهوری افغانستان گفت: ما برای حفاظت از خاک کشور آمادگی کامل داریم، وقت آن رسیده حاکمیت ملی افغانستان به صورت کامل اجرایی شود و افغانستان بی طرفی خود را ثابت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اشرف غنی، رییس جمهوری افغانستان امروز یکشنبه، با اشاره به اعلام خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان گفت: در تاریخ معاصر، اولین بار است که در افغانستان برای همه فرصت مناسب فراهم شده است، ما از دو سال پیش آمادگی کامل داریم و برای رفتن نیروهای خارجی برنامه همه جانبه را ترتیب داده ایم .

وی گفت: ما برای حفاظت از خاک کشور آمادگی کامل داریم، وقت آن رسیده حاکمیت ملی افغانستان کاملا اجرایی شود و افغانستان بی طرفی خود را ثابت کند .

رییس جمهوری افغانستان افزود: یک صف جمهوریت است و صف دیگر دشمن، آنانی که در صف جمهوریت نمی ایستند برایشان در دولت جایی نیست .

وی همچنان گفت که طالبان به دلیل جنگی طولانی هیچ گاه مشروعیت دینی ندارد، اجماع علمای جهان اسلام، جنگ افغانستان را نامشروع خوانده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنی: وقت آن رسیده حاکمیت ملی افغانستان کاملا اجرایی شود

غنی: وقت آن رسیده حاکمیت ملی افغانستان کاملا اجرایی شود