مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-18بين الملل

طالبان برنامه ای برای مذاکرات استانبول ندارد


یک رسانه انگلیسی به نقل از یک کارشناس افغانستانی عنوان داشت که گروه طالبان در حال حاضر برنامه ای برای شرکت در مذاکرات استانبول ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایندیپندنت در گزارش خود می نویسد: تنها 6 روز دیگر تا برگزاری نشست عقب افتاده استانبول باقی مانده است.

این نشست قرار بود که در 16 آوریل (27 فروردین) برگزار شود اما به دلیل عدم آمادگی طالبان برای شرکت در این نشست در تاریخ یاد شده، سازمان ملل متحد و ترکیه مجبور شدند تا این نشست را به تاریخ 24 آوریل به تعویق بیندازند.

با این حال هنوز هم به نظر می رسد که امید برای برگزاری این نشست به تاریخ 24 آوریل (4 اردیبهشت) در هاله ای از تردید قرار دارد.

شورای عالی مصالحه افغانستان اعلام کرده که مقدمات کار را برای برگزاری نشست در این تاریخ فراهم کرده و فهرست نماینده های دولت در این نشست نهایی شده است و به زودی با ارگ ریاست جمهوری در میان گذاشته می شود.

اما در سوی دیگر مذاکره، هیچ خبری از تدابیر ویژه برای حضور در این نشست وجود ندارد.

طالبان تنها چیزی را که در مورد نشست استانبول پس از تعویق آن به رسانه ها انتقال می دهد این است که بحث نشست استانبول در دستور کار است و طالبان به زودی دیدگاه خود را در این رابطه مطرح خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان برنامه ای برای مذاکرات استانبول ندارد

طالبان برنامه ای برای مذاکرات استانبول ندارد