مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-18سياسي

فعالیت 3 اندیشکده اساتید بسیجی/طرح استاد و مسجد اجرا می شود


مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی از فعالیت سه اندیشکده اساتید بسیجی در حوزه آب، محصولات استراتژیک کشاورزی و معدن در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد حسینی واشان ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان با اشاره به رسالت های بسیج اساتید استان بیان کرد: تاکنون 80 درصد اساتید دانشگاه های سطح استان عضو این سازمان شده اند.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های جنگ نرم و پیوست نگاری فرهنگی برای اساتید بسیجی و برگزاری استارت آپ های انتخاباتی از جمله اقدامات انجام شده طی سال های گذشته است.

حسینی واشان، آگاهی بخشی و امیدآفرینی در جامعه برای حضور پرشور در انتخابات و رصد فعالیت های فرهنگی و مبارزه با جنگ نرم دشمن را از جمله مهم ترین رسالت های بسیج اساتید دانست و افزود: با توجه به جنگ فرهنگی دشمن، افسران جوان و فرماندهان جبهه جنگ نرم برای پاسخ گویی به شبهات در بستر مجازی افزایش پیدا کرده است.

مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح استاد و مسجد بیان کرد: در این طرح از ظرفیت اساتید در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، حقوقی و سیاسی با محوریت امامان جماعت در مساجد استفاده می شود.

حسینی واشان بیان کرد: اجرای اردوی راهیان علم و فناوری برای استادان دانشگاه و اجرای طرح فدک و جهش تولید برای حمایت و افزایش تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3 اندیشکده اساتید بسیجی/طرح استاد و مسجد اجرا می شود

فعالیت 3 اندیشکده اساتید بسیجی/طرح استاد و مسجد اجرا می شود