مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-18اقتصادي

آغاز فاز انسانی واکسن «اسوید 19» تا پایان بهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هومن کاغذیان، مدیر عامل یکی از شرکت های دانش بنیان و شتابدهنده های حوزه زیست فناوری در نشست خبری افتتاح خط ویال تزریقی واکسن کووید 19 استقرار زیست بوم فناوری های زیستی را از اهداف این شتابدهنده دانست و گفت: - واکسن اسوید 19 تولید شده در یکی از شتابدهنده های حوزه زیست فناوری تا پایان فصل بهار وارد فاز کارآزمایی های بالینی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هومن کاغذیان، مدیر عامل یکی از شرکت های دانش بنیان و شتابدهنده های حوزه زیست فناوری در نشست خبری افتتاح خط ویال تزریقی واکسن کووید 19 استقرار زیست بوم فناوری های زیستی را از اهداف این شتابدهنده دانست و گفت: شتابدهنده های حوزه زیست فناوری در دنیا موضوع جدیدی است و در ایران 4 سال قبل اولین شتابدهنده این حوزه راه اندازی شد.

وی با اشاره به تلاش های این شرکت در دستیابی به دانش فنی تولید واکسن کووید 19، خاطر نشان کرد: بر اساس کتاب های مرجع برای تولید واکسن به زمان 8 تا 12ساله نیاز است، ولی واکسن کرونا در کوتاه ترین زمان ممکن تولید شده است.

کاغذیان با اشاره به تحقیقات این شرکت دانش بنیان برای تولید واکسن کووید 19 از سال گذشته، ادامه داد: در مطالعات انجام شده توانستیم بر اساس پلتفرم ویروس کشته شده واکسن کووید 19 را با عنوان اسوید1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز انسانی واکسن «اسوید 19» تا پایان بهار

آغاز فاز انسانی واکسن «اسوید 19» تا پایان بهار