مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-18سياسي

مشاوران اتحادیه کشوری موسسات قرآن و عترت منصوب شدند


با حکم محمد انجم شعاع مدیر عامل اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت سه مشاور در عرصه های امور حقوقی، امور مجلس و امور پژوهشی منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ با حکم محمد انجم شعاع مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور، آقایان حمید مدرسی به سمت مشاور مدیرعامل در امور پژوهشی و مطالعاتی، رسول فلاح زرگران به سمت معاونت امور حقوقی و معاضدت قضایی و حمیدرضا قناعت طلب مشاور مدیرعامل در امور مجلس منصوب شدند.

شایان ذکراست حمید مدرسی، مشاور مدیرعامل اتحادیه در امور پژوهشی و مطالعاتی، متولد سال 1363، دارای مدرک دکتری الهیات و معارف اسلامی (علوم قرآن و حدیث) از دانشگاه تهران بوده و تألیف مقالات نظام توحید افعالی از دیدگاه آیات و روایات ، بازکاوی علل اختلاف حدیث ، مقایسه توحید کتاب و سنت با وحدت شخصیه وجود پژوهش در دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی را در سابقه فعالیت های خود دارد.

همچنین دکتر فلاح زرگران، کارشناس و پیشکسوت باسابقه قرآنی، استاد دانشگاه و حقوقدان و عضو ارشد کمیته عالی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران، با حکم مدیرعامل به عنوان معاونت امور حقوقی و معاضدت قضایی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران اتحادیه کشوری موسسات قرآن و عترت منصوب شدند

مشاوران اتحادیه کشوری موسسات قرآن و عترت منصوب شدند