مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-18اقتصادي

کرمانشاهیان امسال سوارِ قطار شهری می شوند


رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه از افتتاح فاز اول پروژه قطار شهری کرمانشاه تا پایان امسال یا اوایل سال آینده خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه از افتتاح فاز اول پروژه قطار شهری کرمانشاه تا پایان امسال یا اوایل سال آینده خبر داد.

امین سرتیپ نیا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیشرفت خوب پروژه قطار شهری کرمانشاه گفت: پیشرفت کلی پروژه در دو فاز یک و دو حدود 35 درصد است.

وی با بیان اینکه تمرکز فعلی بر اتمام فاز یک این پروژه است، گفت: در حال حاضر فاز یک این پروژه در محدوده فرهنگیان تا میدان آزادی حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت این فاز از پروژه در بخش ابنیه یا کارهای بتنی(سیویل) حدود 95 درصد است و این درصد پیشرفت نشان می دهد که عمده ساخت و ساز در پروژه انجام شده و تنها بحث خریدهای آن باقی مانده است.

وی افزود: اگر خرید ریل و واگن صورت گیرد کار چندانی که زمان بر باشد نداریم و می توان در مدت کوتاه پیشرفت پروژه را به حدود 98 درصد رساند و پروژه آماده بهره برداری خواهد بود.

سرتیپ نیا با بیان اینکه ساخت دو ایستگاه زیرزمینی پروژه در حال انجام است، گفت: امسال ساخت پنج ایستگاه روزمینی پروژه هم شروع می شود تا بتوان از فاز یک پروژه بهره برداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهیان امسال سوارِ قطار شهری می شوند

کرمانشاهیان امسال سوارِ قطار شهری می شوند