مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-18پزشكي

کشف و ضبط 100 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در کردستان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به کشف و ضبط 100 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف و تعدادی ظروف یکبار مصرف فاقد مشخصات در این مدت اشاره کرد.

- ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به کشف و ضبط 100 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف و تعدادی ظروف یکبار مصرف فاقد مشخصات در این مدت اشاره کرد.

آرزو فلاحی امروز(29 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اعمال محدودیت های کاری گروه های مختلف صنفی در سنندج نظارت بر فعالیت یا عدم فعالیت همه گروه های چهارگانه با حساسیت ویژه رصد می شود.

وی با بیان اینکه در راستای فعالیت اکیپ های نظارتی و ضربتی بهداشت محیط سنندج در طی چهار روز گذشته در قالب 15 گشت مشترک از 105 واحد صنفی و هشت اداره بازدید شده است، افزود: در روند بازدیدهای محیطی بازرسین بهداشت محیط از 425 واحد صنفی مختلف و مطب پزشکان بازدید به عمل آوردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، صدور 22 اخطاریه بهداشتی به مراکز خاطی به علت عدم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و پلمپ 6 واحد متخلف به جهت بی توجهی به اجرای مقررات محدودیت های اعمال شده را حاصل اقدامات نظارتی در مدت یاد شده عنوان کرد.

فلاحی با اشاره به پیگیری سه مورد شکایات مردمی ثبت شده در سامانه 190 خاطر نشان کرد: 18 اخطاریه صادر شده گذشته نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 100 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در کردستان

کشف و ضبط 100 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در کردستان