مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-18سياسي

تقابل یا تعامل


موج چهارم ویروس کرونا همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی نیز شیوع پیدا کرده است و این ویروس در سایه سهل انگاری مردم فرصت جولان را پیدا کرد و کار به جایی رسید که هم اکنون چهار شهر این استان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

- بنا به گفته مسئولان خراسان شمالی تا قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان برپایی مراسمات عروسی و عزاهای پرجمعیت مهمترین عامل ابتلای مردم به این ویروس در این استان بوده است.

اما بعد از شروع موج چهارم کرونا و شیب تند ابتلاها در این استان انتظار می رفت حداقل در مدت زمانی که محدودیت ها اعمال می شود تمامی گروه ها از آن تبعیت کرده و طبق دستورالعمل ها رعایت کنند، اما به نظر می رسد تعداد زیادی از مردم موج چهارم را جدی نگرفته اند و متوجه نیستند که خطر بیخ گوش آن ها و خانواده هایشان است.

طبق دستورالعمل ها فقط اصناف گروه یک در شهر بجنورد و آن هم با رعایت پروتکل ها مجاز به فعالیت هستند اما باید در این شهر با وضعیت قرمز جست و جو کرد تا مغازه های بسته را پیدا کرد.

باز بودن مغازه ها از یک سو، تجمع در برخی از فروشگاه های بزرگ از سوی دیگر و فعالیت خانم های دست فروش در کنار خیابان که اقدام به فروش سبزی و میوه های نوبرانه می کنند از سوی دیگر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل یا تعامل

تقابل یا تعامل