مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-18سياسي

خون بزرگانی چون شهید صیاد شیرازی در رگ های ارتش انقلابی جاری است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش گفت: خون بزرگانی همچون شهید صیاد شیرازی در رگ های ارتش انقلابی و مکتبی جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بیش از یک سال گذشته از مصادیق معرفی ارتش انقلابی، ولایتمدار و تکلیف مدار است که شعار ارتش فدای ملت را متجلی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه این پیام آورده است: تداوم خدمت و تلاش مومنانه و دستیابی به پیشرفت های راهبردی و بازدارنده ارتش در حوزه های نظامی و دفاعی و برخورداری از سرمایه انسانی مؤمن و ولایتمدار در کنار دیگر نیروهای مسلح سدی مستحکم در برابر زیاده خواهی های دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

آیت الله دری نجف آبادی در این پیام آورده است: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران فرصتی ارزشمند برای تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره الهام بخش شهیدان و حماسه سازان نیروهای مسلح در عرصه های دفاع از ایران اسلامی است و نام این عزیزان همواره جاودان خواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرده است: خون بزرگانی همچون شهید صیاد شیرازی که 24 فروردین ماه سالگرد عروج ملکوتی وی بود در رگ های ارتش انقلابی و مکتبی جاری است و فرماندهان و نیروهای ارتش در رده های مختلف، با افتخار ادامه دهنده راه و منش شهدا هستند و تا آخرین قطره خون خود از کیان این مرز و بوم صیانت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون بزرگانی چون شهید صیاد شیرازی در رگ های ارتش انقلابی جاری است

خون بزرگانی چون شهید صیاد شیرازی در رگ های ارتش انقلابی جاری است