مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-18دانش

راحت ترین شیوه دادن تست کرونا در خودروی شخصی / از امروز غیرحضوری ثبت نام کنید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، در برنامه کاری مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی و یک شرکت دانش بنیان مستقردر این پارک همراه با مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، - راحت ترین شیوه دادن تست کرونا در خودروی شخصی / از امروز غیرحضوری ثبت نام کنید! تست کرونا (PCR) در دانشگاه شهید بهشتی به منظور تسریع غربالگری، در خودروی مراجعین انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، در برنامه کاری مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی و یک شرکت دانش بنیان مستقردر این پارک همراه با مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، تست کرونا در خودرو از امروز یکشنبه 29 فروردین ماه تا گذر از وضعیت اضطراری جامعه در دانشگاه شهیدبهشتی انجام می شود.

این کار در راستای تسریع و بهبود غربالگری مبتلایان به ویروس کووید 19 و از میان برداشتن مشکلات و محدودیت های نمونه گیری، تست PCR در دانشگاه شهید بهشتی به صورت سواره (داخل خودرو) انجام می گیرد.

طبق اعلام مدیرعامل شرکت دانش بنیان همکار در این پروژه از انجایی که راه طولانی تا واکسیناسیون عمومی وجود دارد بهترین راه مقابله با کرونا انجام غربالگری های دقیق و سریع افراد و در پی آن رصد مبتلایان جهت جلوگیری از ورود آن ها به جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راحت ترین شیوه دادن تست کرونا در خودروی شخصی / از امروز غیرحضوری ثبت نام کنید!

راحت ترین شیوه دادن تست کرونا در خودروی شخصی / از امروز غیرحضوری ثبت نام کنید!