مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 02:552021-04-17سياسي

تدوین دانشنامه دفاع مقدس ملایر در دست اقدام


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر از تسریع در روند تدوین دانشنامه دفاع مقدس شهرستان ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر از تسریع در روند تدوین دانشنامه دفاع مقدس شهرستان ملایر خبر داد.

سیدمهدی آخشیک در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به جلسه هفته گذشته سردار سیلواری، مسئول اجرایی دانشنامه دفاع مقدس استان همدان با فرماندار ویژه ملایر و برخی دیگر از اهالی فرهنگ شهرستان، اظهار کرد: استفاده از تمام توان و ظرفیت شهرستان برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس ملایر و در اولویت قرار گرفتن این کار از مصوبات این جلسه بود و مقرر شد از توان و ظرفیت محققان، مولفان، پیشکسوتان جبهه و جنگ، ارگان ها و نهادهای مختلف جهت تدوین این دانشنامه استفاده شود.

وی از برگزاری جلسه هماهنگی کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس در همین راستا خبر داد و افزود: در این جلسه که با حضور دکتر احسان ترکاشوند، رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ملایر و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تشکیل شد، برنامه ریزی پیرامون چگونگی تدوین دانشنامه دفاع مقدس شهرستان ملایر صورت گرفت.

آخشیک خاطرنشان کرد: ما برای تدوین این دانشنامه به مساعدت و همراهی دانشگاه ملایر، دانشگاه آزاد اسلامی، حوزه علمیه خواهران ملایر، حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس ملایر در دست اقدام

تدوین دانشنامه دفاع مقدس ملایر در دست اقدام