مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-17حوادث

پیگیری حادثه بن_بروجن از طریق دادستانی کل کشور


دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیگیری حادثه آتش زدن خودرو پیمانکار پروژه بن_بروجن گفت: دستگاه قضایی اصفهان قول پیگیری و برخورد با عاملان این حادثه را داده و گزارش این اقدام به دادستانی کل کشور نیز ارسال شد.

- عبدالرضا علیمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بلافاصله پس از وصول خبر به آتش کشیدن خودرو پیمانکار بنده با دادستان استان اصفهان تماس گرفته و پیگیری سریع موضوع را مطالبه کردیم و قول پیگیری جدی این مسئله را از دستگاه قضایی این استان گرفتیم.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با دادستانی کل کشور نیز مکاتباتی صورت گرفت و این اقدام شنیع را برای پیگیری به مرکز گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان به جد پیگیری این موضوع بوده واز همه مردم استان خواهشمندیم که تا به نتیجه رسیدن پیگیری ها آرامش خود را حفظ کرده و صبور باشند.

علیمحمدی اضافه کرد: بررسی و برخورد با فرد هتاکی که اخیرا توهینی به مردم استان داشته در دستور کار دستگاه قضایی استان همجوار قرار گرفته و دادستان این استان نیز با عذرخواهی از مردم چهارمحال و بختیاری پیگیر این موضوع شده است.

انتهای پیام/68033


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حادثه بن_بروجن از طریق دادستانی کل کشور

پیگیری حادثه بن_بروجن از طریق دادستانی کل کشور