مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-17سياسي

80 درصد بیماران کرونایی گرمسار در دورهمی خانوادگی حضور داشتند


فرماندار گرمسار بابیان اینکه مدیریت کرونا به فرهنگ سازی عمومی نیازمند است، گفت: 80 درصد بیماران کرونایی گرمسار در دورهمی خانوادگی حضور داشتند.

- سعید متقی در گفتگو با گرمساری افرادی هستند که در ایام عید به مسافرت نرفتند اما درعین حال در دورهمی های خانوادگی حضور داشتند.

وی بابیان اینکه 20 درصد از مبتلایان افرادی هستند که به مسافرت رفتند، افزود: این درحالی که باید پروتکل های بهداشتی رعایت و از سفرهای غیرضروری و مشارکت در دورهمی های خانوادگی پرهیز شود که این مهم نیازمند فرهنگ سازی عمومی در جامعه است.

فرماندار گرمسار بابیان اینکه مشارکت و رقابت سلامت و امنیت ازجمله اهداف اصلی در برگزاری انتخابات است، ابراز داشت: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر گرمسار 66 نفر درمجموع ثبت نام کردند که در مقایسه با دوره قبل با ثبت نام 79 نفر کاهش 13 نفری را نشان می دهد.

متقی بابیان اینکه در دوره قبلی شوراهای روستایی با افزایش ثبت نام کاندیداها مواجه بودیم، تصریح کرد: در دوره پنجم 217 نفر برای رقابت در انتخابات شورا روستاها ثبت نام کرده بودند که این رقم در دوره ششم به 238 نفر افزایش یافت این درحالی که گرمسار 37 روستا و 111 کرسی شورای روستایی دارد.

وی ضمن بیان اینکه در انتخابات شورای شهر گرمسار 60 نفر از کاندیداها معادل 91 درصد مرد و شش نفر معادل 9 درصد زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد بیماران کرونایی گرمسار در دورهمی خانوادگی حضور داشتند

80 درصد بیماران کرونایی گرمسار در دورهمی خانوادگی حضور داشتند