مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-17پزشكي

برکناری رییس شبکه بهداشت علی آبادکتول


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از برکناری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان علی آبادکتول در پی کوتاهی صورت گرفته در اجرای واکسیناسیون پاکبانان در این شهرستان خبرداد.

- ایسنا/گلستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از برکناری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان علی آبادکتول در پی کوتاهی صورت گرفته در اجرای واکسیناسیون پاکبانان در این شهرستان خبرداد.

ناهید جعفری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بررسی های صورت گرفته توسط همکاران مرکز بهداشت استان، کوتاهی رییس شبکه بهداشت علی آبادکتول در موضوع تزریق تعدادی از واکسن های مختص پاکبانان به مدیران شهرداری به اثبات رسید و به همین خاطر رییس شبکه بهداشت این شهرستان برکنار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان پیش از این گفته بود که سه روز قبل در زمان تزریق واکسن به 24 پاکبان شهرداری علی آبادکتول، چهار نفر از پاکبانان به محل مراجعه نکردند و با توجه به اینکه واکسن ها از ویال ها خارج شده و احتمال هدر رفت آن وجود داشت، واکسن این افراد به 2 تن از مسئولین فضای سبز شهرداری و 2 نیروی شرکت پیمانکاری تزریق شد.

عبدالرضا فاضل بیان کرد که برای هر لیست واکسیناسیون، لیست ذخیره هم در نظر گرفته می شود اما متأسفانه لیست ذخیره توسط شبکه بهداشت آماده نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری رییس شبکه بهداشت علی آبادکتول

برکناری رییس شبکه بهداشت علی آبادکتول