مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-17پزشكي

ساخت داروی کاهش علائم کرونا در دزفول


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از طراحی و ساخت یک داروی مکمل کاهش علائم کرونا با کمک محققان این شهرستان و سایر دانشگاه های کشور خبر داد.

- معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: یک داروی مکمل کاهش علائم کرونا با کمک محققان دزفول و سایر دانشگاه های کشور طراحی و ساخته شده که در مرحله تحقیقات نهایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، داود سلمانپور روز شنبه به رسانه های دزفول اعلام کرد: این داروی جدید یک شربت با پایه گیاهی است که تولید آن با هدف کاهش علائم کرونا از هشت ماه پیش با کمک محققان دانشگاه علوم پزشکی دزفول و محققان سایر دانشگاه ها آغاز شده و در حال حاضر در مرحله تحقیقات نهایی و انجام آزمایش های بالینی است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: هنوز مجوز نهایی برای تولید انبوه این فرآورده گرفته نشده که به محض اخذ مجوز اعلام عمومی خواهد شد.

وی درخصوص عرضه ماسک غیراستاندارد توسط برخی دست فروشان نیز گفت: متاسفانه برخی ماسک های غیراستاندارد در حال عرضه است که برخورد قانونی با فروشندگان آنها در حال انجام است.

سلمان پور با بیان اینکه کرونا از خانواده سرماخوردگی است، اظهارداشت: هنوز برای سرماخوردگی داروی خاصی نداریم و فقط علائم را کنترل می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت داروی کاهش علائم کرونا در دزفول

ساخت داروی کاهش علائم کرونا در دزفول