مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-17سياسي

مهارت آموزی به سربازان در تیپ 216 زرهی زنجان


فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی شهید مخبری زنجان با اشاره به اینکه سربازان در این پادگان مهارت آموزی را در محیط واقعی کار فرا می گیرند، گفت: 32 استادکار برای آموزش در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امیر داود حمدی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با نیروهای مسلح کاهش پیدا کند، گفت: 126 خانه سازمانی در زنجان در دست ساخت است و در مرحله بعدی 532 خانه سازمانی در شهرک ارتش ساخته می شود تا زمینه آسایش خانواده نیروها فراهم شود.

فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی شهید مخبری زنجان با بیان اینکه ارزش گذاری به نیروی انسانی در راس امور قرار دارد، عنوان کرد: در همین راستا مهارت‎ آموزی کارگاه آموزش ضمن خدمت برای سربازان برگزار می‎ کند.

ارائه مهارت آموزی به سربازان وی با اشاره به اینکه سربازان در این پادگان مهارت آموزی را در محیط واقعی کار فرا می گیرند، ادامه داد: 32 استادکار برای آموزش در نظر گرفته شده و در موارد مورد نیاز از کمک فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی استفاده می شود.

امیر حمدی با اشاره به ایران یک کشور جوان است و نیازمند جوانان ماهر و توانمند است، گفت: باید این قشر در عرصه اقتصادی فعالیت داشته باشد.

فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی شهید مخبری زنجان با اشاره به اینکه ارتش استان زنجان 826 شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی به سربازان در تیپ 216 زرهی زنجان

مهارت آموزی به سربازان در تیپ 216 زرهی زنجان