مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-17فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره «دین و فضای مجازی» تمدید شد


پژوهشگاه فضای مجازی فرصت ارسال چکیده آثار در جشنواره بین المللی «دین و مجازی» با موضوع «حل مسائل کلیدی فضای مجازی» را تا آخر اردیبهشت ماه تمدید کرد.

- پژوهشگاه فضای مجازی فرصت ارسال چکیده آثار در جشنواره بین المللی دین و مجازی با موضوع حل مسائل کلیدی فضای مجازی را تا آخر اردیبهشت ماه تمدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر رابطه با کتابخانه ها و مراکز تحقیقی و پژوهشی، فرصت ارسال چکیده آثار در جشنواره بین المللی دین و مجازی با موضوع حل مسائل کلیدی فضای مجازی ، تا آخر اردیبهشت ماه تمدید شد.

این رویداد علمی بین المللی توسط دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی و با همکاری اداره کل جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه های علمیه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه و دانشگاه باقرالعلوم (ع) برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را متناسب با یکی از محورهای ذیل ارسال کنند.

مسائل کلیدی جشنواره: - بررسی رابطه نظام ولایت فقیه با فناوری های دولت گریز با مطالعه موردی بلاکچین - بررسی فقهی حق گمنامی و حدود آن در اسلام و رابطه آن با هویت مندی افراد، موجودیت ها و فعالیت ها در فضای مجازی - بررسی فلسفی-فقهی مالکیت در فضای مجازی - بررسی فلسفی-فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره «دین و فضای مجازی» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره «دین و فضای مجازی» تمدید شد