مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-17پزشكي

آمادگی ارتش برای برپایی بیمارستان صحرایی در کوتاه ترین زمان


فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی شهید مخبری زنجان گفت: ارتش این امکان را دارد تا در کم ترین زمان ممکن در صورت نیاز بیمارستان صحرایی را برپا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، فرآیند پیش بینی، پیشگیری و درمان آغاز شده و نسبت به تهیه مواد ضدعفونی کننده به میزان لازم در انبارها اقدام شد و هر روز در ورودی ها تب سنجی انجام می شود.

فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی شهید مخبری زنجان با بیان اینکه آسایشگاهی جداگانه برای قرنطینه سربازان کرونایی در نظر گرفته شده و همواره اکیپ های بهداری به وضعیت سلامت جسمی و روحی سربازان رسیدگی می کنند، گفت: رویکرد ارتش در مقابله با این ویروس از ابتدا، پیش بینی، پیشگیری و درمان بوده و از روزهای نخست به تهیه و ذخیره مواد ضدعفونی و اقلام مورد نیاز اقدام کرده است.

علاوه بر این، نماینده بهداشت در پادگان حضور دارد و روزانه وضعیت سربازان مورد بررسی قرار می گیرد و موارد مشکوک قرنطینه می شوند.

حمدی با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت در ابعاد مختلف در زمان بحران اهمیت بالایی دارد و ارتش همواره این نقش را ایفا می کند، یادآور شد: نیروهای ارتش زنجان همزمان با شیوع کرونا از اسفند سال 98 تا فروردین پارسال در محروم ترین روستاهای غرب گیلان حضور یافتند و به بیش از 400 روستا خدمات رسانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ارتش برای برپایی بیمارستان صحرایی در کوتاه ترین زمان

آمادگی ارتش برای برپایی بیمارستان صحرایی در کوتاه ترین زمان