مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-17حوادث

سارق حرفه ای در تاکستان دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره و باغات با اعتراف به 30 فقره سرقت در شهرستان تاکستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و ساختمان های نیمه کاره، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان موران کلانتری 12 شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی مخفیگاه سارق را شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه در محل شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: پس از انتقال متهم و اموال مسروقه ضبط شده به مقر انتظامی و اخذ استعلام مشخص شد، فرد دستگیر شده از افراد سابقه دار بوده و دارای چندین سابقه کیفری در این خصوص است.

ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به 30 فقره تخریب و سرقت از ساختمان های نیمه کاره و باغات در سطح حوزه اعتراف کرده، تصریح کرد: متهم و اموال مسروقه ضبط شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق حرفه ای در تاکستان دستگیر شد

سارق حرفه ای در تاکستان دستگیر شد