مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-17پزشكي

لزوم رعایت فاصله اجتماعی مبتلایان خانوادگی کرونا با یکدیگر در منزل


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: مبتلایان خانوادگی به کروناویروس برای جلوگیری از لود بیشتر این ویروس، رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: مبتلایان خانوادگی به کروناویروس برای جلوگیری از لود بیشتر این ویروس، رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

پرویز قزلباش ظهر امروز (28 فروردین ماه ) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در رابطه با مراقبت های مبتلایان به کرونا در منزل، اظهار کرد: اصلی ترین مراقبت در منزل برای افراد مبتلا به کرونا؛ جداسازی و رعایت بهداشت فردی و فاصله اجتماعی است، حتی اگر همه افراد خانواده به ویروس کرونا مبتلا شوند برای جلوگیری از لود بیشتر ویروس باید فاصله اجتماعی را با یکدیگر حفظ کنند.

وی با تاکید بر اینکه مبتلایان به کرونا باید توجه جدی به تغذیه خود داشته باشند و داروهای تجویز شده اعم از داروهای ضدویروسی و ضد التهابی را بموقع مصرف کنند، افزود: داروهای ضد التهابی برای کاهش تب، رفع بدن درد و غیره تجویز می شود.

گفتنی است مصرف کورتن با نظر و تجویز پزشک نیز برای مبتلایان به کرونا موثر است.

این مسئول در پاسخ به این سئوال که آیا همه مبتلایان به کرونا پس از گذشت 14 روز باید مجدداً تست کرونا دهند، تصریح کرد: افراد خانه دار پس از گذشت 14 روز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت فاصله اجتماعی مبتلایان خانوادگی کرونا با یکدیگر در منزل

لزوم رعایت فاصله اجتماعی مبتلایان خانوادگی کرونا با یکدیگر در منزل