مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-17سياسي

قدردانی خانواده سردار شهید ناصری از شرکت کنندگان در مراسم تشییع مادر شهید


خانواده معظم سردار سرلشگر شهید محمدناصر ناصری پیام تشکری خطاب به شرکت کنندگان در مراسم تشییع و تدفین مادر این شهید بزرگوار منتشر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، روز پنجشنبه 26 فروردین ماه جاری بود که مادر سرلشگر شهید سردار پاسدار محمدناصر ناصری، در سن 80 سالگی براثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش ملحق شده و طی مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور مردم قدرشناس خراسان جنوبی در کنار مزار وی به خاک سپرده شد.

در همین راستا خانواده معظم سردار سرلشگر شهید محمدناصر ناصری پیام تشکری خطاب به شرکت کنندگان در مراسم تشییع و تدفین آن مرحومه منتشر کردند.

مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ اینک که دست تقدیر، گل سرسبد زندگی ما را به برگ ریزان خزان بدل کرد و روح بلند مادری مهربان و دلسوز را ملکوتی کرد، در ماتم فراقش به سوگ نشسته ایم.

مادری که سال ها در فراق فرزند شهیدش صبوری کرد و حالا در آغاز ماه مبارک رمضان، میهمان فرزند شهیدش شد.

به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله از همه عزیزان، دوستان، آشنایان، اقوام، همشهری های عزیز، خانواده معظم و معزز شهدا، نماینده محترم و بزرگوار ولی فقیه در خراسان جنوبی، روحانیت معظم، مسئولین محترم کشوری و لشکری، همرزمان عزیز شهید، اصحاب رسانه و همه بزرگوارانی که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی خانواده سردار شهید ناصری از شرکت کنندگان در مراسم تشییع مادر شهید

قدردانی خانواده سردار شهید ناصری از شرکت کنندگان در مراسم تشییع مادر شهید