مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-17اقتصادي

توافق ازبکستان و روسیه در توسعه سیستم مدیریت مالیاتی


معاون نخست وزیر ازبکستان در دیدار با همتای روس خود در مورد کمک بلاعوض فنی در توسعه سیستم مدیریت مالیاتی و تکمیل سیستم های ارزیابی دولتی توافق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و الکسی آویرچوک معاون نخست وزیر روسیه در شهر تاشکند همکاری های همه جانبه و همچنین روند اجرای توافقات موجود در زمینه های سرمایه گذاری، اقتصادی و بازرگانی، مالی- فنی و فرهنگی را بررسی کردند.

طرفین در این دیدار بر علاقمندی محافل بازرگانی دو کشور برای تحکیم پیگیرانه همکاری های متقابلا سودمند در تمام ابعاد اولویت دار تاکید کردند.

طرفین فعالیت دفتر طرحی ایجاد شده بین وزارت سرمایه گذاری و بازرگانی خارجی ازبکستان و وزارت صنعت و تجارت روسیه در تعمیق بیش از پیش تعاونی صنعتی و گسترش همکاری های سرمایه گذاری را نیز بررسی کردند که در حال حاضر 104 طرح به ارزش 5 میلیارد و 800 میلیون دلار در مرحله اجرا قرار دارند.

طرفین در این دیدار همچنین چشم انداز توسعه شراکت از طریق برقراری ابعاد جدید همکاری های متقابل بین وزارتخانه ها و ادارات مربوطه دو کشور را مورد بررسی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق ازبکستان و روسیه در توسعه سیستم مدیریت مالیاتی

توافق ازبکستان و روسیه در توسعه سیستم مدیریت مالیاتی