مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-17اقتصادي

ایجاد بیش از 1700 فرصت شغلی برای معلولین لرستان


تاکنون 1768 فرصت شغلی برای معلولین استان ایجاد و 59 میلیارد تومان تسهیلات از بانک عامل برای این موضوع در نظر گرفته شد که از محل تبصره 16 همه این اعتبارات هزینه شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: تاکنون 1768 فرصت شغلی برای معلولین استان ایجاد و 59 میلیارد تومان تسهیلات از بانک عامل برای این موضوع در نظر گرفته شد که از محل تبصره 16 همه این اعتبارات هزینه شده است.

دکتر کرم یاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بهزیستی توانسته در سراسر کشور 2497 مرکز مثبت زندگی در محلات و روستاهای مختلف کشور ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: برای تکریم ارباب رجوع و با توجه به تردد معلولین سازمان بهزیستی تدابیری اندیشید که در محل زندگی مددجویان ارائه خدمات دهد که در این راستا مراکز مثبت زندگی ایجاد شدند.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: اکثر این مراکز ایجاد شدند و به ارائه خدمات می پردازند که بازدید از منازل معلولین و مددکاری یکی از برنامه های این مراکز است.

یاری بیان کرد: پالایش پرونده ها، احیای مددکاری و ارائه آموزش های لازم از جمله برنامه های سازمان بهزیستی استان بوده که در بستر مراکز مثبت زندگی این پرونده ها پایش شدند.

وی اظهار کرد: پایگاه ها و مرکز مثبت زندگی برای تمام مددجویان در نظر گرفته شده است و هر خانوار می داند با کد شناسایی به کدام مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 1700 فرصت شغلی برای معلولین لرستان

ایجاد بیش از 1700 فرصت شغلی برای معلولین لرستان