مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-17حوادث

انهدام باند مسلح مواد مخدر/ بیش از نیم تن تریاک کشف شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری هر هشت عضو باند بزرگ و مسلح مواد مخدر و کشف 510 کیلو و 800 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان های سمنان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

- سردار عبدالله حسنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در آخرین رصد اطلاعاتی خود از فعالیت مجدد یک باند مواد مخدر شناسایی شده در استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و تخصصی مأموران انتظامی در این راستا گفت: در بررسی های بعدی پلیس مشخص شد کاروانی مسلح با تجهیزات کامل تسلیحاتی از مرز جنوب شرقی کشور وارد خاک ایران شده اند.

حسنی با اشاره به حضور سرکرده اصلی این باند در اینجا به جایی جسورانه گفت: هماهنگی های لازم انتظامی در استان هدف برای شناسایی و انهدام این باند فعال انجام شد.

وی به شناسایی کامل مسیرهای تردد و استراحتگاه های قاچاقچی ان اشاره کرد و گفت: تیم های اعزامی پلیس با هدایت لحظه ای مأموران انتظامی استان سمنان و در اقدامی هوشمندانه تمامی اعضای این باند (8 نفر) را در منزلی روستایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 510 کیلو و 800 گرم تریاک و توقیف سه دستگاه خودرو در این عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد و گفت: مقادیری قابل توجه انواع سلاح و مهمات از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند مسلح مواد مخدر/ بیش از نیم تن تریاک کشف شد

انهدام باند مسلح مواد مخدر/ بیش از نیم تن تریاک کشف شد