مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-16سياسي

پسری که با الگو قرار دادن پدر ممتاز شد


پژوهشگر فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: اغلب فرزندان در سایه عظمت پدر گم می شوند اما ملا احمد نراقی، پدرش را الگو قرار داد و در آثار فقهی، اصول و اخلاق نه تنها همان مسیر پدر را ادامه داد بلکه نوآوری های بسیار زیادش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرنگار فارس، نخستین قسمت از ویژه برنامه افطار شبکه قرآن و معارف سیما با عنوان ضیافت به سیره اخلاقی و مبارزاتی آیت الله ملااحمدنراقی مشهور به فاضل نراقی عالم و مجاهد شیعه قرن سیزدهم هجری قمری پرداخت.

در این برنامه حجت الاسلام سیدسجاد ایزدهی، رییس پژوهشکده نظام های اسلامی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به سیره عملی این عارف مبارز اظهار داشت: هدف از بررسی و معرفی سیره بزرگان این است که بدانیم این افراد در موقعیت های خاص و در ظرف زمان خودشان چگونه توانستند به جامعه اسلامی خدمات ارائه کنند تا ما امروز از آنها به عنوان یک انسان برجسته یاد کنیم و به آنها افتخار بورزیم.

وی افزود: آینه آینده در دست ماست.

ما با مرور زندگی بزرگان گذشته، به تعبیری آینده نگاری می کنیم تا با امتداد همان مسیر در زمان حال، فردای خود را ترسیم کنیم.

پسری که با الگو قرار دادن پدر ممتاز شد حجت الاسلام ایزدهی بیان داشت: یکی از افرادی که نسبت به عصر و جامعه خود سرآمد است، آیت الله ملااحمد نراقی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسری که با الگو قرار دادن پدر ممتاز شد

پسری که با الگو قرار دادن پدر ممتاز شد