مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-16بين الملل

برکناری نخست وزیر کره جنوبی/ ترمیم کابینه توسط «مون جائه این»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی امروز جمعه و در راستای ترمیم کابینه کشورش، - برکناری نخست وزیر کره جنوبی/ ترمیم کابینه توسط مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی امروز و پس از شکست حزب خود در انتخابات محلی، در راستای ترمیم کابیه این کشور به برکناری نخست وزیر و 6 نفر از اعضای کابینه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی امروز جمعه و در راستای ترمیم کابینه کشورش، نخست وزیر و 6 عضو دیگر کابینه را برکنار کرد.

رییس جمهور کره جنوبی در راستای ترمیم کابینه کشورش و پس از شکست حزب خود در انتخابات محلی تصمیم گرفت چونگ سیه-کیون (Chung Sye-kyun) نخست وزیر را برکنار و به جای وی کیم بو- کیوم (Kim Boo-kyum) وزیر کشور سابق و 4 دوره قانونگذار این کشور را به این سِمت منصوب کرد.

او همچنین به معرفی گزینه های جدیدی به منظور تصدی وزارتخانه های زمین، صنعت، شیلات، کار و علم و تکنولوژی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، هر 6 کاندیدا با جلسات استماع پارلمانی برای تاییدشدنشان مواجه هستند؛ هر چند که قانونگذاران در صورتیکه رییس جمهور اصرار بر انتصاب رسمی داشته باشد، قدرت بلوکه کردن تصدی ها را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری نخست وزیر کره جنوبی/ ترمیم کابینه توسط «مون جائه این»

برکناری نخست وزیر کره جنوبی/ ترمیم کابینه توسط «مون جائه این»