مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-16سياسي

ماجرای یک وصال بعد از 32 سال در «دعوت»


داستان ازدواج یک زوج بعد از 32 سال در برنامه روایت روایت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه دعوت ، توران پورتیموری و کیمورث گرمه ای تیموری زوج اهل روستا بره کلک بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت استان لرستان که پس از 32 سال با یکدیگر ازدواج کرده اند شب گذشته پنجشنبه 26 فروردین ماه، مهمان دومین برنامه دعوت ویژه برنامه افطار شبکه یک سیما بودند.

در ابتدای برنامه کیومرث تیموری چگونگی آغاز داستان این عشق 32 را اینگونه بیان کرد: من و خانمم دختر دایی و پسر عمه هستیم؛ در هفت سالگی او را برایم نشان کردند؛ این موضوع از بچگی در ذهن من مانده بود.

سال 68 خانواده ام به خواستگاری اش رفتند اما خانواده آنها جواب درستی به ما ندادند؛ او فقط سکوت می کرد؛ خواستگارهای زیادی برای او می آمدند اما به هیچ کس جواب نمی داد؛ زمانی که او را در کوچه و خیابان می دیدم برخورد بدی با من نداشت و می فهمیدم که او هم علاقمند است با من ازدواج کند.

به علت مشکلات خانوادگی و روستانشینی او را به من نمی دادند؛ در این 32 سال آتش گرفتم و خود به خود خاموش شدم؛ هر شب در خواب می دیدم عروسی کرده ایم و وقتی بیدار می شدم نه از عروسی خبری بود و نه از دختر عمه ام؛ افراد زیادی برایم به خواستگاری رفتند از کدخدای ده تا دیگران اما هیچ کس نتوانست برای ما کاری کند اما بالاخره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک وصال بعد از 32 سال در «دعوت»

ماجرای یک وصال بعد از 32 سال در «دعوت»