مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-16اقتصادي

بهره برداری از بزرگترین تصفیه خانه سپتاژ کشور در مشهد


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی اولین و بزرگترین تصفیه خانه سپتاژ کشور در مشهد و بهره برداری از فاز شیمیایی آن، تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ، مهدی یعقوبی از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی اولین و بزرگترین تصفیه خانه سپتاژ کشور در مشهد و بهره برداری از فاز شیمیایی آن، تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: طی سال های اخیر یکی از مهمترین دلایل آلودگی رودخانه تاریخی کشف رود، تخلیه روزانه 300 تانکر فاضلاب سپتاژ حاوی بسیاری از میکروب ها و فلزات سنگین و خطرناک بود؛ موضوعی که باعث شد زنگ خطر جدی تهدید سلامت مردم مشهد به صدا درآید؛ چرا که در پایین دست رودخانه از همین فاضلاب های خطرناک، برای کاشت محصولات کشاورزی و خوراکی استفاده می شد.

وی افزود: همین موضوع سبب شد تا پس از آغاز ساماندهی رودخانه کشف رود به فرماندهی شهرداری مشهد در آبان 1398، احداث اولین و بزرگترین تصفیه خانه سپتاژ کشور در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد و در همین راستا، پس از مطالعات مختلف، عملیات اجرایی احداث این تصفیه خانه در آبان سال 1399 آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بزرگترین تصفیه خانه سپتاژ کشور در مشهد

بهره برداری از بزرگترین تصفیه خانه سپتاژ کشور در مشهد