مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-16سياسي

سوء مدیریت ها بیشترین عامل مشکلات اقتصادی کشور


امام جمعه شهرستان مهریز عمده ترین مشکلات کشور در زمینه اقتصادی را سوء مدیریت داخلی دانست و گفت: رفع مشکلات و موانع توسعه کشور در گرو روحیه جهادی و استفاده از ظرفیت های داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی پیش از ظهر امروز در پیام جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مشکلات اقتصادی کشور فقط به علت وجود تحریم ها نبوده و عمده آن ها ناشی از سوء مدیریت های داخلی است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب نداشتن عجله در مذاکرات را ضروری دانست و افزود: باید تحریم ها به طور کامل برداشته شود بعد از برداشتن آن دولت ایران راستی آزمایی خود را آغاز می کند.

امام جمعه مهریز گفت: دولت ایران برای رسیدن به نتیجه مطلوب مذاکره خود هیچ عجله ای ندارد و باید از راستی آزمایی خود جواب قاطع کننده ای بگیرد.

حجت الاسلام محی الدینی در بخش دیگری از پیام جمعه خود به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: ملت ایران اگر می خواهند مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی رفع شود باید در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه مهریز سالروز تشکیل سپاه پاسداران اشاره وتصریح کرد: سپاه نهادی فرهنگی نظامی که جهت اهداف آن انقلاب اسلامی جان فشانی کرده برای اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء مدیریت ها بیشترین عامل مشکلات اقتصادی کشور

سوء مدیریت ها بیشترین عامل مشکلات اقتصادی کشور