مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-16سياسي

جمعیت زنان مسلمان نواندیش در انتخابات 1400 با جبهه اصلاحات هماهنگ خواهد بود


در چهارمین کنگره جمعیت زنان مسلمان نواندیش که به صورت مجازی برگزار شد، اهم برنامه ها و اهداف این تشکل سیاسی برای سال آتی اعلام شد.

- در چهارمین کنگره جمعیت زنان مسلمان نواندیش که به صورت مجازی برگزار شد، اهم برنامه ها و اهداف این تشکل سیاسی برای سال آتی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این کنگره با اعلام اهداف ده گانه جمعیت زنان مسلمان نواندیش تاکید شد که اصلاح، تکمیل و تقویت ساختار و نهادینه سازی اخلاق سیاسی و رفتار تشکیلاتی در حزب در کنار تقویت شعب استانی و اقدام به عضوگیری وسیع سراسری از میان زنان و مردان فعّالِ هوادار از اهداف درون حزبی این تشکل خواهد بود.

همچنین تلاش برای تقویت حضور زنان در ارکان احزاب و جبهه هماهنگی اصلاحات ایران و برنامه ریزی برای حرکت در جهت ارتقای حضور 30 درصدی زنان توانمند به حضور 50 درصدی در مدیریت های بالای علمی، اجرایی و به ویژه سیاسی کشور از دیگر اهداف این تشکل سیاسی اعلام شد.

در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات 1400 تاکید شد که هماهنگی و همراهی با جبهه اصلاحات ایران و تبعیّت از تصمیم نهایی این جبهه ایران در ارایه لیست های انتخاباتی و حرکت همگام با این نهاد در همه اقدامات، راهکار جمعیت زنان مسلمان نواندیش در انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت زنان مسلمان نواندیش در انتخابات 1400 با جبهه اصلاحات هماهنگ خواهد بود

جمعیت زنان مسلمان نواندیش در انتخابات 1400 با جبهه اصلاحات هماهنگ خواهد بود