مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-16سياسي

حل مشکلات خانواده های زندانیان بی بضاعت از اولویت های اصلی سازمان است


رییس سازمان زندان های کشور در دومین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در زندان شاهرود در کنار مددجویان این زندان افطار کرد.

- رییس سازمان زندان های کشور در دومین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در زندان شاهرود در کنار مددجویان این زندان افطار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج محمدی در دومین روز از ماه مبارک رمضان در سفر به استان سمنان، در زندان شاهرود حضور یافت و پس از اقامه نماز جماعت، روزه خود را در کنار سفره مددجویان افطار کرد.

رییس سازمان زندان ها در این بازدید چهار ساعته که با همراهی امید کهربایی مدیرکل زندان های استان سمنان صورت گرفت، پس از افطار تا پاسی از شب در بخش های مختلف زندان شاهرود حضور یافت و ضمن بررسی وضعیت زندانیان با تعداد زیادی از آنان دیدار و گفتگو کرد.

حاج محمدی همچنین در دیدار با مددجویان، در خصوص وضعیت حبس آنان، بهره گیری از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان، رعایت پروتکل های بهداشتی و اهمیت اشتغال در زندان با آنان به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت.

وی در این بازدید خطاب به مدیرکل زندان‎ های استان سمنان، با اشاره لزوم توجه به زندانیان بیمار و آسیب پذیر گفت: لازم است مسئولان و مددکاران زندان ها، نسبت به شناسایی زندانیان بیمار، نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات خانواده های زندانیان بی بضاعت از اولویت های اصلی سازمان است

حل مشکلات خانواده های زندانیان بی بضاعت از اولویت های اصلی سازمان است