مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-16ورزشي

قدرتنمایی نمایندگان فوتبال ایران در غرب آسیا


4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، در هفته نخست این رقابت ها در مجموع بهترین نتایج را برای ایران در قیاس با سایر کشورها مانند عربستان، قطر و امارات رقم زده اند.

- 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، در هفته نخست این رقابت ها در مجموع بهترین نتایج را برای ایران در قیاس با سایر کشورها مانند عربستان، قطر و امارات رقم زده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، به صورت متمرکز در سه کشور عربستان، هند و امارات برگزار شد که نتایج هفته نخست برای تیم های ایرانی بسیار خوب بود و هر چهار نماینده ایران عملکرد قابل قبولی را از خود به جای گذاشتند.

در بازی های این هفته استقلال و پرسپولیس به پیروزی دست یافتند و بدون هیچ مبالغه ای، تراکتور و فولاد شایسته کسب سه امتیاز مقابل رقبای نامدار و باتجربه خود بودند.

در نهایت، چهار نماینده ایران در روز نخست این مسابقات، 8 امتیاز به دست آوردند که به طور میانگین 2 امتیاز به ازای هر بازی است.

این عملکرد بهتر از نتایج تمام کشورهای منطقه غرب در این منطقه است.

این اتفاق در شرایطی رقم خورده که تیم های ایرانی با مربیان بومی در این مسابقات حضور دارند و مجموع بازیکنان خارجی چهار تیم ایرانی، 6 بازیکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرتنمایی نمایندگان فوتبال ایران در غرب آسیا

قدرتنمایی نمایندگان فوتبال ایران در غرب آسیا